Monday, June 6, 2011

~~Usaha Semalam~~

Semenjak aku kehilangan seseorang, aku hilang minat lansung untuk ke banting. Kadang2 duduk kat kolam untuk sejam pon rasa dah panas bontot. Apatah lagi untuk seminggu. Itulah yang buatkan aku buat keputusan untuk blah terus kalau dapat panggilan. Dan kebetulan, aku diterima bekerja di UNIKOP. Aku anggap itu rezeki. Tp ada jugak kesah disebalik pemergian aku.

Selepas ketiadaan aku kat sana, kerje bertambah banyak. Tekanan kerja kat wak bertambah. Pak Akop pon mula jadi lain. Rupanya itu baru permulaan. Rancangan penternakan itu musnah. Punah sama sekali. Aku masa tu rasa dunia dah gelap. Xde masa depan lagi. Xtau nak salahkan siapa. Nak ditelan mati emak, luah mati bapak...apa anda perlu buat?

Aku rasa kebencian aku kat tapak pertanian tu bermula lepas aku kecewa. Yelah, masa suka dulu ada kat sana. Waktu tu dah lepas. Dah xperlu di ingat2 lagi. Sebab aku dah 100 peratus sure die mmg dah x dpt terima aku. FOR SURE! Itu yang buat aku jdi benci kat tempat tu. Rupanya, perasaan benci aku tu ada balasanya.

Poor me........aduhai laa nasib....

1 comment: